Cuore Sportivo  

Velkommen

Ny bruger | Log ind  

HUSK!

Giulietta præsentation
Ilva Lyngby
4-5. september

Bella Italia
11. september

Kelstrup Træf
25. september

CS Billedgalleri

Album: Svastrup

Menu

· Forside
· Om CuoreSportivo.dk
· Kontakt Administrator
· CCS tilmelding!
· Squadra Cuore Sportivo Corse

Cuore Sportivo
· CS Bloggen
· CS Nyhedsarkiv
· Nyt på CS Forum
· CS forhandleroversigt
· CS Køb & Salg
· Alfa'er på dba.dk
· CS Galleri
· CS Links
· CS Downloads
· CS medlemmer
· Anbefal CuoreSportivo.dk!

Codan

CuoreSportivo samarbejder med Codan Forsikring. Indhent tilbud på forsikring af din bil HER

Avanti

Artikler

NYHEDER :

Lamborghini Estoque afsløret

Lamborghini-boss: Det ser ikke godt ud

Novitec tuning til MiTo

Nye motorer til Alfa Romeos charmetrold

Eksklusiv dansk premiereudgave af Fiat 500C

Gallardo Super Trofeo sætter omgangsrekord

Pininfarina 2uettotanta præsenteret i Geneve

Massa starter i pole position

Analyse: Europas mest miljøvenlige bilmærke er Fiat

Mansell skal køre Ferrari for Team Modena

Ny politi-lamborghini på gaden

En grøn Lamborghini

Ny benzinmotor til smukke Alfa Romeo 159

Maserati Quattroporte Sport GT S præsenteres i Detroit

Endnu mere power til Maserati Quattroporte

Sébastien Buemi til Toro Rosso?

Ny Alfa Giulietta indtager Danmark

Spionbilleder: Alfa Romeo Milano

Drømmen om Sorte September

Alfa Romeo 166 solgt til Kina?

Søg på CuoreSportivo

Søg på forum, artikler og
nyheder på CuoreSportivo.dk

Afstemning

Dine foretrukne sommerdæk?

· Bridgestone Turanza ER300
· Conti SportContact 2
· Dunlop SP Sport Fastresponse
· Michelin Energy Saver
· Bridgestone Potenza
· Pirelli P. Zero
· Pirelli P. Zero Nero
· Pirelli P. Zero Rosso Assymetrico
· Andre

[ Resultater | Afstemninger ]

Stemmer: 278

Google

Chart

cover

Nye links

· Thorkild Dau Flensborg
· rudefix.dk mobil service hos dig
· Bertelsbeck Alfaservice
· AM-SADELMAGER.
· netcarshow.com

Google

Cuore Sportivo Forum Index  
FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
ProfilProfil   Login, for at vise private beskederLogin, for at vise private beskeder   LoginLogin 
Skriv nyt emne   Besvar indlægget
Vis forrige Emne Printable version Login, for at vise private beskeder Vis næste Emne
Forfatter Besked
Sprint-diablo
Club3500

Indmeldt: 14. Feb 2005
Bopæl: Odense S

Indlæg   Skrevet: den 02. Dec 2006 - 00:24 Besvar, med citat Tilbage til toppen

Image

SCSC Winter Championship 06-07

Velkommen til Squadra Coure Sportivo Corse, - vores lille simrace - sammenhold her på internettet, hvor der bl. a. også køres længere mesterskaber, i spillet GT-Legends.
Dette mesterskabet består at 12 løbs-søndage, på 12 forskellige baner, hvor der hver gang køres 2 heat, - af omkring 20 – 25 minutters varighed, + 5 min. Træning, og 10 min. Kvalifikation før hvert heat.

Mesterskabet er inddelt i 4 under-afdelinger ( Challenges), af hver 3 løb, hvor der kåres en vinder. Alle løb tæller til det endelige mesterskab.

Image

Mesterskabet er godt igang, - men du kan sagtens nå at være med !!!!
Dette er et kultspil, både for garvede Sim-race-nørder, - eller for dig der bare er nysgerrig, - og har lidt racerblod i årerne. Der er deltagere på alle niveauer, - så hold dig ikke tilbage, - hvis du har lyst til at køre lidt historisk racerbil, her på internettet.......

DETTE første indlæg, i denne tråd, - vil løbende blive rettet (opdateret) – med resultater, stillinger, og evt. anden vigtig info i løbet af mesterskabet. Så ved i altid hvor i kan finde det, - og holde jer underrettet. GOD FORNØJELSE……

Stilling, Resultater & Løbskalender:

Image
Image

WINNER SCSC Winterchampionship:
Claus Møller / Lotus Cortina

Image
Image

WINNER: Claus Møller / Lotus Cortina

Image
Image

WINNER: Claus Møller / Lotus Cortina

Image
Image

WINNER: Brian Bernberg / Alfa Romeo GTA

Image
Image

WINNER: Brian Bernberg / Alfa Romeo GTA

Bilerne:

Der køres i FIA TC`65 klassen. Bilerne der kan deltage er:

Image

Banerne:

MONZA GP: (I) 5,770 km. - Originalbane i spillet.
IMOLA: (I) 4,933 km. - Originalbane i spillet
MISANO: (I) 4,060 km. - Download

RING DJURSLAND: (DK) 1,735 km. - Download
RING KNUTSTORP: (S) 2,079 km. -Download
MANTORP PARK: (S) 3,125 km. -Download

ZOLDER: (B) 4,025 km. - Originalbane i spillet
ZANDVOORT Grand Prix: (NL) 4,307 km. - Download
SPA FRANCHORCHAMPS GP: (B) 6,968 km. - Originalbane i spillet

MONDELLO PARK International: (IRL) 3,621 km. - Originalbane i spillet
BRANDS HATCH GP: (GB) 4,186 km. - Download
SILVERSTONE GP: (GB) 3,194 Miles. - Download

"Download"-baner, skal downloades her fra CS "Alfadownloads/racesims", og blot udpakkes i GTL/locations mappen. Der skal nok snarest, blive lagt download ind, til Zandvoort, Brands Hatch og Silverstone.

Software/Hardware:
Hardware: Selv kører jeg med en Pentium4, 2,4 Ghz, 1 Gb RAM, - og et ASUS V9999 TD, 128 Mb spil-grafikkort, - som er væsentlig bedre end det 256 Mb grafikkort, jeg havde i forvejen. Det kunne ganske enkelt ikke trække spillet. Denne konfiguration kan lige gå an, hvis jeg slår en masse grafik-muligheder fra i spillet, - og tror ikke mindre kan anbefales. Nu er jeg ikke ”nørd”, - så måske kunne det ”tunes” bedre, - hvis jeg havde forstand. Men i hvert fald flere RAM, og et 256 Mb Spil-grafikkort, er nok anbefalelsesværdigt, - hvis man vil have den flotte grafik frem, som spillet kan præstere.

Jeg styrer pt. med et ældre Logitech Rat/Pedal-sæt, som efterhånden kan købes til 400.- kr. Det helt ”hotte” er Logitech´s nye G25, - med ”rigtigt” styrudslag, koblingspedal, og H-gear. Det er i handelen her i december, og fås fra omkr. 1700.- kr.

Software: Spillet hedder GT-Legends. Hvis man ikke har vundet sig til alle baner og biler, kan man her under ”alfadownloads/racesims”, hente filen GTL-unlock. Spillet skal også have en ”Multiplayer” – opdatering, som kan hentes her:http://www.gt-legends.com/news_en.php?news=20051128

SCSC: Nye deltagere, skal huske at tilmelde sig ”Squadra Cuore Sportivo Corse”, - hos Alfista, - og få et password til SCSC serveren. Husk at stille ”Data Rate” til ISDN, - inden du logger ind på SCSC. Det fungerer bedst, og belaster serveren mindst.

Reglement:

Tilmelding: kan foregå her i tråden, eller blot ved at møde op til løbene. Man tilmeldes mesterskabet, og tildeles point, - under det brugernavn, og det bilmærke man møder op i første gang. Skifter man brugernavn, ELLER bilmærke, senere, starter man altså fra 0 point igen, - som ny deltager. Vil man være med i ”Mesterskabs-kampen”, er det altså klogest, -- hverken at skifte bil, eller brugernavn.

Pointfordeling: Der tildeles point til de 10 bedst placerede, efter flg. skala: 20 - 15 - 12 - 10 - 8 - 6 - 4- 3 - 2 – 1 Der har tidl. været nævnt en regel om, at man skal gennemføre 75 % af løbsdistancen, for at modtage point. Den regel er DROPPET. Der tildeles fremover point, udelukkende efter spillets løbsresultat/Racelog. Der tildeles ikke point, hvis spillets løbsresultat siger siger DNF, DQ, Susp. eller lign.

Qualify: Hvis man kører på en omgang, der ikke tæller tid, - første omg., eller man har fået ”Cut track” eller lign. – bedes man give plads for bagfra kommende, der kan være på en hurtig tid. Husk der er kun få omgange, til at sætte sin pole-tid.

Race: Spillets egne ”domme” om Diskvalifikation, ”Cut Track”, Stop & go osv. Gælder. Der er en "uskrevet Gentleman regel": Kommer man til at køre andre af, f. eks ved at skubbe bagfra, - venter man til vedkommende er kommet afsted igen, foran en selv... Det gør i det mindste, at man begge taber terræn/placeringer, og altså ikke kan betale sig at forsøge " med vilje". Prøv at køre, som IRL. Som om det var din egen bil, du har brugt 1000 timer/ X-antal 1000 kr. på at sætte i stand, - og skal igen, hvis du ødelægger den. Det er vist ”Holdningen”, blandt de fleste deltagere, selvom det ( heldigvis) ikke ER sådan i en ”Racesim-konkurrence”.

SOM SAGT: bliver dette indlæg jævnligt opdateret, så hold øje med det……… Hilsen Michael

1986 Alfa 33 Giardinetta 4X4
Tidl: `69 Fiat 124 Sport Coupe - `81 Alfasud Sprint Veloce - `82 Alfasud Berline

Image

Sidst rettet af Sprint-diablo den 27. Mar 2007 - 20:52, rettet i alt 47 gange
Vis brugerens profil Send privat besked Send email Besøg brugerens webside
Sprint-diablo
Club3500

Indlæg   Skrevet: den 02. Dec 2006 - 00:39 Besvar, med citat Tilbage til toppen

Very Happy Ja: Og så er der ellers åben for tilmeldinger!!!!

1: Per Einarsson. Alfa Romeo GTA # 907
2: "Mig selv". Alfa Romeo GTA # 918

Laughing -da foreløbig sikre podieplaceringer.........

- MEN det ser ud til, at der er ved at være stor interesse for det her.
Serveren kan vist kun trække 8, max 10 deltagere....
Very Happy SKØNT - hvis vi kunne blive flere, - men så må vi vist lige finde en (HOST) løsning.....

MACS Arrow Question Idea Exclamation Wink

Tidl: `69 Fiat 124 Sport Coupe - `81 Alfasud Sprint Veloce - `82 Alfasud Berline

Image
norup
Caporegime

Indmeldt: 06. Feb 2005
Bopæl: København S

Indlæg   Skrevet: den 02. Dec 2006 - 01:17 Besvar, med citat Tilbage til toppen

Jamen så vil jeg gerne lægge billet ind på den tredie plads på podiet.
Bil: Alfa #922

Image
Image

Sidst rettet af norup den 02. Dec 2006 - 12:55, rettet 1 gang
Vis brugerens profil Send privat besked Besøg brugerens webside
Alfista
Capo Di Tutti Capi

Indmeldt: 26. Sep 2003
Bopæl: Risskov

Indlæg   Skrevet: den 02. Dec 2006 - 08:08 Besvar, med citat Tilbage til toppen

Jamen, jeg vil også gerne være med. Very Happy (i behøver ikke afsætte nogen podieplaceringer til mig... Rolling Eyes

Vi har kørt 7 på Nordsløjfen på min server. Det gav en del problemer i starten, men da vi først var i gang, kørte det fint. Men jeg går ud fra, at det er max med den upload jeg har (512). Er der nogen der har mere, er de velkomne til at hoste. Det kræver som sagt en dedikeret server - altså en pc udover den man spiller på. Softwaren ligger på GTL-cd'en. Serveren skal ram- og processormæssigt være ligeså godt bestykket som til selve spillet, men kræver ikke noget særligt skærmkort, da det kun er et kontrolpanel.

Jørgen K
Cogito, ergo Alfa Romeo
2007 Alfa 159 2.4 JTDm
1970 Alfa Giulia GT 1750 Veloce
1971 Alfa 2000 Spider
1964 Vespa Grand Sport Very Happy

Tidligere:
1969 Alfa GT 1300 Junior
1989 Alfa 164QV
2000 Alfa 156 2.0 SW
1998 Alfa 156 2.5V6
1999 Alfa 166 2.4 JTD
1997 Lancia Kappa 2.0 20V
1994 Maserati 4.24V

Se billeder af min Spider HER
Vis brugerens profil Send privat besked Besøg brugerens webside AIM Adresse Yahoo Messenger MSN Messenger ICQ Nummer
MACS
Club3500

Indmeldt: 13. Aug 2004
Bopæl: Grindsted (midtjylland)

Indlæg   Skrevet: den 02. Dec 2006 - 14:39 Besvar, med citat Tilbage til toppen

det med at point følger bilen, synes jeg er lidt ærgeligt... For så kører vi allesammen i Alfa Romeo. Jeg trænede lidt til imorgen i en Cortina, for at se hvor hurtig jeg er i den - men jeg vil ikke køre i den i hele sæsonen... Vi kan jo lave et max. skift på 2 biler? dvs. starter man i en Alfa romeo, kan man skifte til et andet mærke - men ikke tilbage...? Det begynder at blive lidt træls at vi allesammen kører i den samme bil(self. oxo den hurtigste og bedste bil)

Server? jae... Jeg har fået opgraderet com'en og en 10/10mbit internetforbindelse kan sikkert godt hoste lidt biler Wink Very Happy

25 år gammel med højsæde i skammekrogen.

Alfa Romeo Alfasud 1.5 - 1,6, 1982(under renovering)
Alfa Romeo 33 QV - 1,7 8V, 1987 - Clubracer(snart 16V)
Alfa Romeo 33 QV - 1,7 8V, 1987
Lancia Delta 1.9 TD, 1995

tidligere biler:´
Alfa Romeo 164 3.0 12V "Zender", 1989
Alfa Romeo GTV 3.0, 1982
Alfa Romeo 155 Q4, 1992
Alfa Romeo 33 QV 1,5 1986(solgt til en kammi)
Alfa Romeo 33 QV 1,7, 1985(død)
Alfista
Capo Di Tutti Capi

Indlæg   Skrevet: den 02. Dec 2006 - 15:21 Besvar, med citat Tilbage til toppen

Citat:
kan sikkert godt hoste lidt biler

- men har du en separat maskine til det?

Er også lidt ambivalent overfor at point følger bilen - i virkeligheden følger point jo manden Wink Men kan godt se at man jo så bare kan skifte bil efter hvad der passer banen bedst. Men ikke noget med max 2 skift - det er enten eller! Very Happy

Jørgen K
Cogito, ergo Alfa Romeo
2007 Alfa 159 2.4 JTDm
1971 Alfa 2000 Spider

Tidligere:
1969 Alfa GT 1300 Junior
1989 Alfa 164QV
2000 Alfa 156 2.0 SW
1998 Alfa 156 2.5V6
1999 Alfa 166 2.4 JTD
1994 Maserati 4.24V

Vis brugerens profil Send privat besked Besøg brugerens webside AIM Adresse Yahoo Messenger MSN Messenger ICQ Nummer
norup
Caporegime

Indmeldt: 06. Feb 2005
Bopæl: København S

Indlæg   Skrevet: den 02. Dec 2006 - 16:12 Besvar, med citat Tilbage til toppen

Alfista Skrev:

Vi har kørt 7 på Nordsløjfen på min server. Det gav en del problemer i starten, men da vi først var i gang, kørte det fint.

Det var noget underligt noget, det på NS. Der var jo ikke lag/høj ping, men blot usynlige biler. Mit gæt er, at det snarere havde noget at gøre med en for grafik-tung bane end for lille båndbredde. Så jeg synes ikke tiden er inde til at lægge Jørgens server på is endnu.

Image
Image
MACS
Club3500

Indmeldt: 13. Aug 2004
Bopæl: Grindsted (midtjylland)

Indlæg   Skrevet: den 02. Dec 2006 - 19:02 Besvar, med citat Tilbage til toppen

Alfista Skrev:
Citat:
kan sikkert godt hoste lidt biler

- men har du en separat maskine til det?

Er også lidt ambivalent overfor at point følger bilen - i virkeligheden følger point jo manden Wink Men kan godt se at man jo så bare kan skifte bil efter hvad der passer banen bedst. Men ikke noget med max 2 skift - det er enten eller! Very Happy

Har ikke en separat maskine ENDNU... Jeg får min gamle com(min søsters - 2,6ghz Northwood2 P4, 1024DDR2, Radeon 9500 Pro, 160GB harddisk) tilbage i juleferien og det er så meningen at jeg laver den om til ftp og game-server Wink

Det jeg mente med max. skift af bil, er at man netop IKKE kan skifte bil, så den passer bedst til en bestemt bane.
Ellers skulle vi lave "bingo-løsning", hvor vi putter alle bilmærker i en hat og så hiver hver enkelt en bil op ad hatten Wink På den måde er det VIRKELIG alle mod alle - i forskellige biler, man ikke lige umiddelbart kender. Det giver en større spredning. Venter spændt på at høre reaktioner på mit forslag Very Happy

25 år gammel med højsæde i skammekrogen.

Alfa Romeo Alfasud 1.5 - 1,6, 1982(under renovering)
Alfa Romeo 33 QV - 1,7 8V, 1987 - Clubracer(snart 16V)
Alfa Romeo 33 QV - 1,7 8V, 1987
Lancia Delta 1.9 TD, 1995

tidligere biler:´
Alfa Romeo 164 3.0 12V "Zender", 1989
Alfa Romeo GTV 3.0, 1982
Alfa Romeo 155 Q4, 1992
Alfa Romeo 33 QV 1,5 1986(solgt til en kammi)
Alfa Romeo 33 QV 1,7, 1985(død)
Sprint-diablo
Club3500

Indlæg   Skrevet: den 02. Dec 2006 - 21:42 Besvar, med citat Tilbage til toppen

Very Happy Jeg håber da sandelig også, der kommer andet end Alfa´er, og har derfor selv foreslået ”fri bil”. Wink Tror egentlig også, de kommer......
Men jeg synes det er mest reelt, og realistisk, at man kører i den samme bil, - hele mesterskabet.

Wink "Normalt" følger pointene selvfølgelig køreren…..
Shocked "Normalt" har køreren bare ikke en vognpark på 7 så forskellige biler, at skifte med, - fra løb til løb……

Rolling Eyes Der kan blive nok, at se til, - med en ny bane hver uge, - synes jeg. Træning og Set-Up, - for at få rimelige omgangstider, og stabil kørsel……..
Hvis man frit kunne vælge bil, ville de mest erfarne, eller dem med mest tid, have endnu bedre odds, fra bane til bane……. Sådan ser jeg det….
Så derfor foreslår jeg, at man ”straffes” på den måde, hvis man gør det……..

Shocked Er nu ikke så sikker på, at Alfa´en er så meget hurtigere, end Mini, Cortina og Mustang…..
Hvis Warnich dukker op i sin Mini, tør jeg godt spå, - at Alfa´erne får ”smæk i numsen” på en stor del af banerne. Bare vent Wink
Wink Hvis jeg selv gad køre Mini, valgte jeg nok den…- men tror bare, jeg kan gi ham bedre konkurrence i Alfa´en.. Twisted Evil
Og som Norup har været inde på: På andre baner vil selv forholdsvis uerfarne, - i en Mustang - kunne give både Alfa´er og Mini´er store problemer.

Jeg kan sagtens gå ind for fri bil, i enkelt-race, - såvel som mesterskaber. Hvorfor så ikke i de andre klasser også. GT40, Porscher, og Pantera, Capri osv……Vi kunne også køre GTR – eller andet….
Wink Experterne ville så bare overhale os andre, hver 2. omgang...... Rolling Eyes

Rolling Eyes Så lad os nu lige få startet et sted……og prøve at få et spændende, og så jævnbyrdigt mesterskab, som muligt.
DERFOR: TC 65, - men samme bil i alle løb… BASTA !!!

Og MACS:
Shocked LODTRÆKNING… Shocked Shocked Shocked Shocked

Confused Ta´dog lidt hensyn, til blodtrykket, - hos vi ældre mennesker….
Du får mig ikke puttet ned i en ”Dronninge”Jaguar, - en ”Prinse”Cortina, - eller et ”Hundehus”…

Evil or Very Mad NIX-BIX, Evil or Very Mad - NOPE, - ALDRIG - NEVER – NIEMALS, - JAMAIS …… Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad
Mad Gider det ikke, - vil selv vælge.....

May the best man/car win..... Men JEG kører Alfa Romeo....her..... Wink

....Og andre steder Ferrari eller Pantera............ Wink

Image
ClausM
Club Cuore Sportivo

Indmeldt: 03. Dec 2006
Bopæl: Malmø

Indlæg   Skrevet: den 03. Dec 2006 - 10:40 Besvar, med citat Tilbage til toppen

Hej med Jer!

Et godt initiativ, som jeg gerne vil være med i.

Jeg har et enkelt spørgsmål omkring biler: Kan flere kørere deltage i den samme bil, for ellers er det jo godt nok på tide at få lagt en billet ind på en af de tilbageværende Alfa'er, hvis det er sådan en man vil køre i.

Det kan give problemer omkring pitstops hvis flere kører i den samme bil, men med 10 omganges sprintløb er der jo ikke brug for pitstop = der skulle ikke være nogle tekniske problemer med at lade flere køre i den samme.

Jeg kører gerne i den helt hvide Alfa GTA'er, men kan jeg ikke få det til at fungere på Monze overhovedet, så kan det være jeg stiller op i første løb i en Falcon istedet.

Mvh Claus Møller
Vis brugerens profil Send privat besked Besøg brugerens webside MSN Messenger
Alfista
Capo Di Tutti Capi

Indlæg   Skrevet: den 03. Dec 2006 - 11:08 Besvar, med citat Tilbage til toppen

Så kan Misano og Mantorp hentes under downloads Arrow HER. Serveren står klar, vi ses i aften! Very Happy

Jørgen K
Cogito, ergo Alfa Romeo
2007 Alfa 159 2.4 JTDm
1971 Alfa 2000 Spider

Tidligere:
1969 Alfa GT 1300 Junior
1989 Alfa 164QV
2000 Alfa 156 2.0 SW
1998 Alfa 156 2.5V6
1999 Alfa 166 2.4 JTD
1994 Maserati 4.24V

Warnich
Sgarrista

Indmeldt: 04. Jul 2006

Indlæg   Skrevet: den 03. Dec 2006 - 13:13 Besvar, med citat Tilbage til toppen

Sprint-diablo Skrev:
Hvis Warnich dukker op i sin Mini

Hvis ??!

Det gør han da.
Også selv om Monza ikke netop er en Mini-godbid Smile

Vi ses i Italien i aften

Carsten
Vis brugerens profil Send privat besked
Warnich
Sgarrista

Indmeldt: 04. Jul 2006

Indlæg   Skrevet: den 03. Dec 2006 - 13:17 Besvar, med citat Tilbage til toppen

Tidspunkt ?

Er det kl. 21 som tidligere ?

Carsten
Vis brugerens profil Send privat besked
Sprint-diablo
Club3500

Indlæg   Skrevet: den 03. Dec 2006 - 14:57 Besvar, med citat Tilbage til toppen

Embarassed Ups: Ja- kl. 21.00

Vi er da foreløbig 6 tilmeldte:

1: Per Einarsson. Alfa Romeo GTA # 907
2: "Mig selv". Alfa Romeo GTA # 918
3: Norup: Alfa Romeo GTA #922
4: Klitholm
5: ClausM
6: Warnich. Mini Cooper S

- hvad med MACS, Racermanden, KennethK...

@ til alle "Nye":
Husk at tilmelde jer SCSC hos Alfista, - og få Password...
Husk at vælge: DataRate: ISDN, når i logger i multiplayer, og kommer ind på GTL siden, med alle serverne - det virker fint, men belaster serveren mindre.

@ ClausM:

Velmommen, - Skønt, med nogle nye.
Jeg er mig, når jeg kører, - og det er de fleste vist.
Men uden at vide det, ( tror jeg måske ), at der også er 2 Warnich´er Wink - Far & søn....

Det er da helt i orden....
Det er ihvertfald ikke noget, der kan laves regler for. Hvordan skulle man kontrollere, hvem der egentlig sidder bag rattet, når man laver sådan noget her. Pointene tildeles det brugernavn, der er tilmeldt, eller logger ind. Ligesom, man starter på 0 point, hvis man skifter bil i løbet af turneringen, - gør man det self. også hvis man skifter brugernavn....
- Så lad være med det .... Mad(s) MACS Laughing

Så om ClausM køres af ClausM, eller ClausM`s svigermor, - eller det er Tom K og Big Mac, Laughing he he - der har valgt at skiftes under det navn, - det ved man jo aldrig..... Wink

Hvis du/I vil køre Alfa, så kører i bare Alfa. Der er ikke begrænsninger på den måde. Der kører nogle gange både 2 og 3 rundt, af samme farve/nummer. Det kan selvfølgelig være lidt svært. at hitte rede i hvem der er hvem. Det er der så ikke så meget at gøre ved, - og grundlæggende handler det jo bare om, at komme foran, - så man ikke længere kan se dem.... Laughing Laughing Laughing

Image

Sidst rettet af Sprint-diablo den 03. Dec 2006 - 15:45, rettet 1 gang
per_einarsson
Capo

Indmeldt: 29. Sep 2003
Bopæl: Frederiksværk

Indlæg   Skrevet: den 03. Dec 2006 - 15:42 Besvar, med citat Tilbage til toppen

jeg synes det samme som alle I andre ...

Alfa Romeo 2000 GT Veloce

Trompeter redder liv!
Bogen om min bil
Alle mine videoer
Vis ikke emner ældre end:     
 Gå til:   
Alle tider er GMT + 1 Time
Skriv nyt emne   Besvar indlægget
Vis forrige Emne Printable version Login, for at vise private beskeder Vis næste Emne